Borta bra men hemma bäst :)

Nu har jag precis kommit hem :) Skönt att vara här, har ju inte vart de sen i onsdags. Okej sa berätta lite om gårdagen och denna dagen :)

Vi åkte ju som sagt med Robert ut till Matte, kom dit vid tre ungefär och började dricka. Var jävligt soft och så, sen vid sex kom en massa folk :) Vid nio typ så började Daniel få ont i magen, så vi gick upp på ett rum och la oss för att vila lite, fast då somnade tydligen jag xD Vaknade halv tre och gick ner för att dricka, och då gick de sista folken.
Somnade om och vaknade vid nio tio och gick upp. Satt å såg på tv, beställde pizza och pommes frites.

Vid tolv kanske så ringde jag min mamma som sagt att hon kunde hämta oss. Haha hon hittade inte riktigt utan åkte fel men det löste sig till slut :) Vi körde hem til lDaniel och därifrån tog jag moppen hem.

Är jävligt sur nu för jag hittar inte sladden till kameran, så jag kan inte lägga in några bilder:( Blev inga bilder igår, men i förrgår och bild på klänningen som Daniel köpte till mig.. Men maria ska hem om en stund, hon kanske vet var den e.. Jaja nu ska jag kolla runt på lite bloggar sen göra skolarbeten, vi hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0