bilder m.m



johanna röker, med färg i håret:)



så såg himelen ut när jag kollade ut genom fönstret förut,
plus att det var massa små moln som rörde sig jätte fort!



inte så jävla blek eller? :)


de var dom bilderna som togs idag.
men ska lägga in en bild på mitt schema med, så ni ska få se hur underbart de e ^^ å så ja slipper gå ända in på adela för att kolla på de.



fyfan nu kom jag ju på det där som lisa sa om engelska arbetet... ksk ska kolla lite om de. a de får jag göra. iallafall vi hörs nog en gång till innan jag somnar, ska försöka få fram en bild på hur daniels hår ser ut, tog ju aldrig nått kort på han :/ men får be han göra det och skicka till mig :) skit fint blev det iallafall! fast min älskling är ju alltid fin då men <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0