Upptagen har jag varit


Förlåt mig för dålig uppdating..
:(
Har för en gångs skulle haft mkt å göra haha. Ne men igår efter skolan så var jag med Lisa Jonte och Daniel. Vi åkte hem och städa haha, skit fint blev de:) Sen ringde Janina och ville att jag skulle komma till rådhuscafét där hon och Johanna satt och fikade. Så när vi städat klart åkte vi dit allihopa en stund (Catrine var även där och Fille kom efter ett tag). Jätte trevligt var det :)
Sen så blev det hem till Matilda och se på Ugly betty och Desperate Housewives. Matilda färgade även Catrines hår :)
Efter det sov jag hos Daniel, vi myste bara.

Idag har jag vart i skolan och grejat, vi har ju konsert imorgon. Så alla är välkommna till Frideborg!
Efter skolan hämtade Daniel mig, vi åkte runt till lite olika ställen och sen nu sitter jag här :) hemma hos mig.





Jag älskar dig Daniel jag hoppas att du förstår det. Även om jag kanske är lite grinig ibland och så så hoppas jag du vet att du är den enda för mig och det är dig jag vill leva med. Vill inte att vi ska bråka älskling♥




Kommentarer
Postat av: Lasse

Vill leva med deej oxå... Älskar Deej Baby <333

2009-11-26 @ 06:20:01
URL: http://lasselarsson.blog.se
Postat av: Lasse

Och avskyr att bråka! <333

2009-11-26 @ 06:26:23
URL: http://lasselarsson.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0