Tjabba tjena hallå :D



Haha nu har jag precis skaffat lite fler läsare:D eller Simon iaf xD å Genta nu :D yyeey, alltid kul med folk som läser. Eller a min pappa sa igår att han vart inne på Marias å täkte gå in på min. Men då blev jag skit förbannad för de ända jag inte vill ska läsa e min mamma och pappa. Liksom jag skriver ju o när jag festar och sånt. Även om dom vet att jag dricker ibland så e vi itne så nära att dom ska veta allt.. haha hoppas pappa lysnar på mig!

PAPPA SER DU DETTA SÅ VILL JAG ATT DU LÄGGER AV Å INTE LÄSER

I alla fall, nu har vi precis haft lunch. Det var ris som smakade mjöl eller nått -.- usch.. Förut när vi gjorde provet så gick de skit bra för mig, har svarat på allt och d eva ksk två frågor jag var lite osäker på. Nu ska vi snart gå igenom allt så får nog se hur det gick men tror de gick bra :D

Här kommer lite bilder på mig från matten ^^





ja e cool

Någon som vet vad de  eför brillor jag har på mig? :D




Kommentarer
Postat av: Maria

Men fyfan va kass blogg.

2009-11-19 @ 14:13:39
Postat av: Anna

haha har du någon bättre? nej ser inte ut som de din anonyma fitta :@

2009-11-19 @ 14:33:35
URL: http://annaappanna.blogg.se/
Postat av: Janina

Just därför tänker jag på hur jag skriver när jag har festat. När jag tex har fixat öl, så skriver jag "fixat lite grejer" eller något liknande. Så att jag inte skriver rätt ut att "JAG HAR FIXAT ÖL", förstår du hur jag menar? Min farmor, mamma, pappa och Jörgen läser min blogg. Och tänk om dina föräldrar läser din utan att du vet om det.. För jag visste inte först. Men tänk bara på hur du skriver att du festat! ;) Keep up the good work!

2009-11-19 @ 15:24:18
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0