Skolan / Datakunskap


Är i skolan nu, har datakunskap. Tycker lite synd om lärarn, han går igenom massa skit ochd et är verklgien ingen so lyssnar xD ksk mest synd om oss som inte fattar nått då men..
Hade idrott förut, det var skoj :D Vi spelade innebandy och vollyboll. Var bara elva st som var med på idrotten idag men de e nästan skönt. Jag vann ett gratis kort för en dag på sportlife, är värt 120 kr :) Jag fick de för att jag var så duktig hihi, eller ksk för att lärarn fick dåligt samvete när han kallade mig för erika hela tiden :O xD
Idag efter kolan vet jag inte riktigt vad som händer, Daniel skulle vara me chrill hemma ska dom äta tacos. Tror jag ska fråga Johanna om hon vill fika med mig, annars  åker jag nog hem å umgås me familjen lite:)

Slänger in en bild på mig och Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0