Regnhelvete och biljävel!


Glömde helt bort att berätta en riktigt sorjlig sak som hände mig förut!

Jo det var såhära, vi slutade skolan halv fyra och halv fem skulle jag vara på Frideborg. Så jag gick en sväng genom stan. Vid kvart över fyra känner jag att det börjar kanske bli dags att röra sig mot Frideborg nu. Ser att det regnar som in i tusan men jag börjar gå enda, jag har ju ett paraply!
Men nejnej, det paraplyet var trasit, två pinnar var av och uppepå de så blåste det nåt så inåt med. Så paraplyet blev ju helt åt pipsvängen.. Ut och in eller vad man säjer.
Men men, jag kämpar på.
Först möter jag en bil, som jag tror står stilla så jag går ju förbi, men den stod då itne stilla länge till! utan gubben backar nästan på mig. Plus att det regnar och blåser och så blev jag nästan överkörd!!!

Min sorjliga historia är inte över än, nejnej det hände rnågot riktigt hemskt nu där jag går där i regnet och försöker hålla paraplyt någorlunda rätt. Det kommer ett riktigt helvete till bil och kör i en jäkla PÖL så de bara skvätter upp vatten över hela mig!!!! Fy fasen blev så jäkla paff asså -.- Trodde inte sånt hände, trodde folk hade vett nog att inte köra fort rakt ner i pölar när dom ser att nån stackare försöker gå i regnet :(

Fyfan säger jag bara.. Dumma idioter till människor som inte vet hur man kör!! Och dumma jäkla regn som förstör för oss svenskar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0