Precis färgat håret





Lite mörkare bara, färgen gick ur så fort eftersom jag bara tonade och färgade från blont direkt till mörkt. Då brukar det gå ur väldigt fort. Nu när jag hade lite mörkare under så kommer det hålla sig längre :)

Ser ni hur kort håret är föresten?

Klippte mig ju i söndags. Så nu är det inte alls slitet längre! och det är ju bra^^Har vart rädd för att klippa bort allt de slitna förr, för jag vill inte ha så kort hår. Men så tänkte jag att jag har ju ändå alltid i löshår nästan, så vad spelar det för roll? :)

Tror det blir bra nu i alla fall för nu har jag mer kvalite på håret och det är mörkare, så det blir nog snyggt! :D

Jag hade en sak som jag tänkte säga, men har glömt vad det var....

Hmm... Kan ta en liten lägesraport tills jag kommer på vad det var!
- Matte från munkeda är här
- Han har också färgat håret
- Och Daniel med (han är jätte mörkt, typ svart)
- Jag är hungrig (som jag e jämt nu för tiden:O)
- Väldigt sugen på köttfärs..
- Eller gurka
- Mange är påväg
- Min mage har blitt jätte stor -.-

UGGLY BETTY OCH DESPERATE HOUSEWIVES KOMMER SNART
JAAAAAA!!!!!!!!!!!! Wihoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0