Paranormal activity




Jag är lättskrämd, jag hatar skräckfilmer men ändå blev jag inte det minsta rädd av den här filmen.
Alla säger att den är skit äcklig har hört att de e en av de värsta skräckfilmer på länge, men det kan jag verkligen inte hålla med om. Det var som en liten dokumentär och allt såg ju äkligt ut och så men ne, den var verkligen inge bra. Det var svårt att hänga med i filmen och man fick inget förklarat för sig. Precis när det börja hända grejer var den slut också, jävligt seg var den!


Kommentarer
Postat av: camilla

jättefin blogg! :D



blev du inte? :o, jag såg den hos min kompis och jag skulle cykla hem, dock vågade jag inte se hela för då hade jag nog varit kvar där till 12, cyklade hem själv vid halv 12 tror att jag nog aldrig har cyklat så fort i hela mitt liv haha :o

2009-11-29 @ 22:08:15
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0