Ledig från skolan idag :)






Hihi jag e ledig från skolan Det är inte ni! :D
Fick ju reda på det igår, att skolan skulle ha öppt hus så de skulle inte vara några lektioner :) skönt som tusan :)
Där i mot har jag inga planer direkt för dagen, jo jag och Daniel ska tvätta -.- .
Ska nog sova hemma ikväll, hade velat att Daniel med skulle de men han var ju vaken hela natten så kommer inte kunna somna hos mig och de e väl inte så kul för han å sitta uppe där så.. Blev faktiskt sur på han för de va han som la sig först å jag var pigg å ville va uppe men eftersom han lagt sig så la jag mig med. Jag somnade ju såklart men sen mitt i natten vaknade jag till och då satt han uppe.. Visst han får ju va uppe när han vill och sova när han vill jag bestämmer ju inte över han. Men de jag tänker e att som nu, på morgonen, då får jag sitta ensam uppe i flera timmar för han inte vaknar. De e ju inte så kul! plus de då att han inte kan sova hos mig..
Jävlar nu blev de massa tjöt om Daniels sömn haha..
Men de e bara för jag har så tråkigt, inget på TV å aa... Ska nog sno en cigg och gå och röka. Puss å er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0