Julklappar!


Hejhej, kom precis innanför dörren till mitt egna hem :)
Efter skolan kom Daniel och hämtade mig och sen så gick vi lite och kollade på julklappar, har nu köpt till mamma, pappa och Maria! :) Bara Daniel kvar.. Där e det lite svårare:/ men har några bra ideer till presenter till han (han fyller ju den 16 också så då ska han ha en fin present med) Men känns i alla fall som att jag gjort ett bra jobb med klapparna i år och det känns riktigt skönt! Brukar vara att jag väntar till sista veckan å pappa har väl fått choklad så länge jag kan komma ihåg. Eller klassikern: Nått man gjort i slöjden!
Haha fast den kan man ju inte köra med längre då jag inte har slöjd nu :/ ...
Kan ju göra som han lilla i IKEA reklamen hahah. Bara jag som tycker den reklamen är rolig?

Ne men nu ska jag i alla fall se lite på One Three Hill, och snart är det även mat. Sedan vid sex blir det ju att åka till Farfar som fyller år. Är där ett tag sedan åker jag in till stan. Vet inte riktigt vad vi hittar på då så är helt öppen för förslag. Tror de blir att ta sig några bärs iaf ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0