igår fyllde jonte 17 år :)



Grattis till han! :D

Blev lite fest för han hemma hos Daniel igår, väldigt trevligt tills sängen gick sönder :(.. Då fick alla gå hem, Mange hade ju spytt i sängen med så de va ju lite å städa.. -.-

När jag vaknade idag så plockade jag bort alla ölburkar och diskade lite och så. Sen gick jag bort till ica och köpte potatis till mamma och trisslotter till pappa eftersom det är fars dag. :)
Sen åkte jag  hem och nu har jag ätit massa god mat, är propp mätt:O.. Om en stund blir det att åka till Daniel, vi ska ha film kväll :) Ska tvinga han och masera mig med, för jag har otroligt on i nacken :( synd om mig...

Föresten så ska jag nog byta blogg, är trött på denna och kan inte byta design eller nått.. Men får se hur det blir, hör naturligtvis av mig ♥


Kommentarer
Postat av: L

Usch vad äckligt med spy!! =( Trist med sängen... Min första dubbelsäng var med därifrån och den gick med sönder. Skit är det!!

2009-11-08 @ 21:26:12
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Mange

Ah visst är det äckligt med spy? :x

Var nyss och hämtade alla nerspydda sängkläder och kuddar så nu har man lite bättre samvete i alla fall xD

2009-11-09 @ 17:09:13
Postat av: anna

haha det var i alla fall bra ju :)

2009-11-09 @ 21:41:31
URL: http://annaappanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0