God eller nej, dålig morgon!


Hellu, vaknade för ca en timme sen. Trött som satan å ganska sleten om man säger så.

Igår så åkte jag ju som sagt till farfar för han fyllde år. Det var jätte trevligt där :) som alltid!
Men efter en stund så körde iaf pappa in mig och Maria in till stan. Träffade Daniel Chrill Mange ch Christian som åkte runt i två bilar, (Mange har ju fått tillbaka körkortet nu,  GRATTIS ) Så åkte vi runt lite sen hämtade vi några och sen åkte vi hem till Daniel och satt och soft drack lite. Efter ett tag ringde ja Catrine så gick jag bort dit lite å satt och spelade kort med henne Martin Kimo och Jojo. Sen efter ett tag gick vi tillbaka till Daniel, då hade säng jäveln brakat:O Men Daniel tog det iaf lugnt denna gången, jag blev mkt mer förbannad än han xD Efter ett tag brakade alla tre spjälkarna eller vad man säger, så sängen ligger helt i golvet nu.. Så de blir väl å ringa och skälla på JYSK sen, skit är dom köp inte där!

Nu har jag precis duschat, och ska börja göra mat, tacos blir det :D

Ikväll vet jag inte heller vad som händer riktigt, det märker vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0