Blä på er!


Är så enormt jävla trött på folk som inte kan bete sig. Seriöst vad fan har hänt med folk? Liksom att vara elak mot någon man inte känner eller någon som man itne tycker om det är en sak. Men att vara elak mot en VÄN? vafan?! Ska det vara så? NEJ DET SKA DET INTE!!!
Jag och Johanna har pratat lite om det här idag, och vi eller i alla fall jag kom fram till att folk behandlrar verkligen sina vänner som skit nu för tiden, och det är ingen som gör något? Det suger..
Förstår inte vad det är med mig, varför kan jag itne bara ge stora feta jävla utskällningar? Det går bara inte.. Visst jag kan bli sur, jag kan bli jääävligt sur ska jag lova. Men jag kan inte skälla ut en vän. Hur fel den än gör.
Jaja skit samma nu ska jag inte tänka på detta för då får jag aldrig pluggat klart.

Men jag BER er, tänk efter på hur fan ni beter er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0