2012 Jordens undergång?





Igår såg jag Daniel och Johan 2012 på bio. Den var grym!!
Jag blir seriöst förbannad på de männsikor som säger att den e kass, för då kan man inte ens ha gett filmen en chans om man säger så. Jag satt och spände mig hela filmen bara för jag rycktes med så. Vafan det hände saker hela tiden! Nej denna filmen rekomenderar jag starkt till alla att se, den får en verkligen att tänka efter lite! Och även så ser man tydligt och klart hur jävla själviska vi männsikor är, visst det är film men tvivlar inte en sekund på att de som bestämmer hade agerat anorlunda om de nu hände på riktigt. Och egentligen kan man ju inte säga så mycket, allt handlar ju om att överleva... Men det är kasst ändå.
I alla fall, jag tycker det är otroligt bra att det gjorts en sån här film, för som jag sa så får den en att tänka efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0