trött

nu sitter jag i skolan.. sov hos larsson inatt, vi var hos christian till runt tre och jag somnade där och när vi väl kom till larsson var jag hur trött som hälst så jag somnade direkt. vaknade och tog bussen hit fyfan va trött jag e! XD
slutar runt två idag, vi har ju tema vecka och jag ahr bild som är väldigt soft. et ända vi gör är att måla och sen får vi sluta tidigt varje dag :) skti bra!
tror jag åker hem direkt efter skolan, sover lite duschar å äter och sånt sen ska vi ju till skolan igen för de ska va redovisning på allt man gjort under veckan. eftersom vi är lediga imorgon så tror jag jag sover hos larsson idag igen . sen åker man ju till frankrike på lördag så fredag å lördag blir det till å packa grejer. ska åka buss ändå dit så komme rnog inte må så bra :/ blir lätt åksjuk. men men det fixar sig :)
nus ka jag kolla lite på min bildagbok och sen börjar vi nog igen. puss haj<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0