trött

jag har egentligen mycket att berätta. men har liksom inte vart på något blogg humör på senaste. anlednignen till att ja skriver nu  e för allt e så tråkigt och jag är trött men kan inte sova, borde egentlgien göra ett arbete som hela betyget i so görs på som ska lämnas in imorgon men jag orkar verkligen inte.... så då skriver jag här. nu fick jag sms.
iallafall va jag på kalas för farmor igår, trevligt var det. fan va min farmor är bäst! umgås för lite med hon.. men jag älskar hon. imorgon är det släkt kalas för mig oxå. fyfan har firat mig hela helgen.. det SUGER. ska aldrig mer fira mig.
iallafall så kom larsson mange catrine och christian och hämtade mig hos min farmor vid halv nio typ så åkte vi till thn på crusingen. det var trevligt :) åkte hem till larsson och sov hos han. känns nästan som jag bor där e där hela tiden ju :O men det är trevligt :) 
mamma hämtade mig hos han å sen åkte vi och hämtade mina blommor som jag fick av larsson i fredags
(bild på dom)


och sen åkte vi hem och åt fin middag, sen öppnade jag paket.
jag fick:

moppen (fast den fick ja ju i fredags men d eva ändå en födelsdedagspresent)
en plattång
två bikinitoppar
lite smink och sånt
pengar :D
en trisslott som jag van 75 kronor på
å inget mer tror ja
fast jag fick tusen kronor av mamma förra veckan å köpa grejer (presenter) å då köpte ja en väska solglasögon å skor , fast skorna va för små  så ska byta dom.

nu måste jag faktiskt sova... är så förbannat trött:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0