min käre todd<3

igår vare valborg dårå. trevlig kväll fan :D gick från 29 till 7 öl ;) hehe. haha xD ne men de va kul, satt å softa hos catrine typ hela kvällen, med catrine johanna janina larsson mange jonte hisham kimo conny martin roddan och var det någon mer? tror inte det, iallafall hade vi det kul där, somnade en stund men blev väckt å blahablaha himlans tjöt :D iallafall så skulle vi dra till skeppan vid runt elva, men när vi kommer ut så ommer precis polisen så alla gick åt olika håll, jag gick till baksidan och där sitter martin å spyr -.- så fick ta han om han i typ en timma, springa upp å ner fra å tbx å hämta papper å skit xD efter ett jävla tag kom vi iallafall till stan (sket i skeppan föralla hade tydligen dratt därifrån då) sitter på mc å softar, mkt trevligt, drog hem till catrine igen somnade direkt  å blev väckt å buren in i catrines säng . väckt av lasse vid fyra-.-  sitta uppe å äta smörgås å skpela skitgubbe.. han e en skit gubbe:D som fuskar! aja somnade igen vid åtta å vaknade vid nio :D jupp, softa somfan.. vid fyra när vi skulle hem ja å catrine, så går vi ner å när vi komme rut genom dörren så märker jag att min moppe är borta! stackars todd någon har kidnappat han ... ska snart ringa å polisanmäla han..  haha  ja å catrine hade typ brottom hem för båda skulle grilla me sina familjer oxå. så vi ringde först hem då men då hade ju både mor å far tatt sig ett glas -.- samma för catrines mamma. catrine ringde sin farmor så tillslut kom vi ju hem dårå :) har nyss ätit grillat kött å klyftpotatis, mycket gott!  sitte rute i solen oxå :) varmt å göttt!!! haha pappa rökte en ciggarr, jag fick inte smaka :(  aja ska nog ta mig en prommenix med vovarna nu åsså blire en cigg på de;)   pusssshaj<3

Kommentarer
Postat av: janina

Vi ska hitta tod!!

2009-05-02 @ 12:10:26
URL: http://fleratusen.blogg.se/
Postat av: janina

Vi ska hitta tod!!

2009-05-02 @ 12:10:44
URL: http://fleratusen.blogg.se/
Postat av: anna alfredsson

ah faaaan!

2009-05-02 @ 14:47:48
URL: http://annaappanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0