gårdagen

vad på kalas hos min morbror mats som fylde år. trevligt var det fick mat som var jätte god:D  sen vid sju eller nått stack ja till robban,  riktigt trevligt var det där :D . drack cider för en gångs skull :D aquatini, fyra stycklen mycket goda, sen blev de vodka å öl oxå :D det var en lyckad kväll iallafall, jag och larsson gick hem till han vid runt två tror jag.
idag har jag sovit hela dagen typ, conny hisham å daniella kom upp till oss en stund sen stack dom då såg ja å larsson på skräckfilm, han typ somnade-.- fast ja väckte han när ja började skrika på vissa ställen xD åkte hem vid sju någon gång å nu har ja kollat lite på datorn, har ju inte haft tid med det på länge :) ska snart sova så jag säger god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0