trött

inatt sov jag johanna janina och catrine hemma hos catrine :)
somnade rätt tidigt vid typ elva, men vaknade igen vid två och var jätte pigg.. gick runt där och visste inte vad jag skulle göra så efter ett tag somnade jag igen xd jag fick vakna tidigt och gå till skolan, sitter nu i biblioteket medans de andra grisarna ligger hemma och sover.  Rabbe kollar på porr om någon vill veta. eller porr och porr han kollar på tjejer och vill ha min åsikt om dom är snygga eller inte :) typ.. jag ska göra ett arbete, har fortfarande itne typ listat ut vad de ska heta för de kommer handla om rätt många olika saker, men mäst kokain handeln i miami. jätte intresant :)
jag är trööööööööööööööööött...
idag är det fyra månader sedan jag och robin blev tillsammans första gången. grattis till oss... han är dum för han fattar aldrig hur ledsen han gör mig när han inte vill vara med mig. men så är det tydligen, bara för mig att ta det. försökte ringa han inatt och prata, men de gick inte. orkar fan inte mer snart.. det är segt att jag älskar han så jävla mycket! och inte klarar mig utan han, fast ja e ju typ aldrig med han ändå men.. äh vet inte vad det är .. jag älskar han iallafall oavsett vad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0