loffe man

gården var skeeta bra :D
började med skola då, efter det stan. fast där blev jag lite grinig när en visst 18 åring inte ställde upp så jag fick gå ändå upp till paymans. men nöden har ingen lag :) efter stan var de ju ku, snart e de läger :D roligt höhö, åsså va de lite information om frankrike resan till nått med T och C låter typ tc ahhh... när ku var slut så hämtade johannas mamma mig å hon så åkte vi till willys å köpte korv och mashmallows, vi mötte catrine med . sen bar det av mot loftbring ^^ fan längesedan man va där x) saknar de tiderna somfan :O:O aja vi satt och softade å drack typ, ja vette fan vad som hände för jag blev tydligen jätte full... :( spydde sen å grejer xD haha... men kvällen var lyckad ändå :D
kul att träffa en viss Polack oxå som man inte vart med på evigheter och som jag har saknat som fan och som jag älskar mäst i hela världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0