ha det så kul

lämna bara
det är bara bra

mamma vet att ja röker nu. fast a hon har ju vetat de länge, men har liksom inte erkänt de, för hon säger att ja inte får. men nu sa ja att ja gör de. å hon sa att ja inte får xD å hon säger att hon ska ta mina pengar.. :/ får se hur de blir med de.. men ska ändå trappa ner lite med rökningen hade ja tänkt. :) jag e sugen på glass, ska kolla om vi har nån. sen ska ja ksk duscha eller bara fixa mig lite, sen åker ja in till stan å e lite me janina hade ja tänkt mig :)  jupp. var glad och positiv :)::)::):):):):)):)::)):):):):):):):):):):):):):):):):):




jag har ju sagt till dig. vad är det du inte fattar?
jag vet att du älskar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0