färgar håret

ÄNTLIGEN!!!
ingen utväxt längre snart då :D japp, jusst i denna stund sitter jag med massa klet i håret. som ni ser på bilden häääär, mycket sexigt!



ser ut som en kille xD
fast kollar man inte på huvudet utan på tuttarna där nere så ser man att ja e tjej :$ ville bara påpeka att dom växt!!! vill desutom påpeka att det är min käre robins kedja jag har runt halsen. i tisdags när vi var hos fredda så fick jag efter mycket tjat låna den :)
jag kollade lite på min blogg förut, och jag får aldrig några komentarer nu för tiden -.- kan vara janina som säger nått nån gång ibland men hon ska ju ksk sluta blogga den bajsen så ... fast hon komenterade "åh (nånting)" förut, blev mycket glad :D
ööhh jag å matilda skaffade facebook förut, fattade ingenting..
det kliar i håret.... ska det göra de? tänk om ja fått cancer å allt ramlar av höhö. (inside joke där) höhö

jaaaaaaani.... imorgon edet fredag!!! ingen aning om vad som händer DOCK (hahahahah DOCK) ska till ku, sen får vi se :P LÖRDAG blire iallafall tjejkväll hos johanna, mkt roligt ska vi ah då :D:D:D:D:D:D:D det ser jag fram imot ^^

å när jag ändå e igång å bablar om allting, så kan jag säga att ni som jag inte har en aning om vilka ni är, men fått för er att jag haft gruppsex med massa gubbar, vare på skeppsviken? kan dra åt helvete hahahaha. vem fan kom på de? XD seriöst det är ju bara sjukt.... å föresten så vet verkligen alla jag umgås med allt om mitt sexliv... så att nått sånt skulle hända å ingen av dom vetat om du skulle ju bara vara helt sjukt XD . jaja, läser nån av er som tror på det där, så a . DET ÄR INTE SANT hahahahahahahahaha

en sak till, de flesta killarna har vat riktigt mensiga nu på sista tiden... fast idag vare inte så mkt grinollar :D de va ju skönt ialla fall. men men alla har sina sura dagar, å ni vet att jag älsakr er ändå <3

bajs på er nu ska ja snart ta ut hårfärgen puss hej <333 

Kommentarer
Postat av: afl.

lilla gumman.. här får du en kommentar, och jag lovar att jag ska försöka skärpa mig! ser fram emot lördag jag med! och imorgon fredag så både klipper jag mig, och får mina naglar fixade! så det blir en riktig snygging du får träffa senast på lördag! bara så du veeet! ;)



pusss på´rej, i löööve ya <33

2009-03-12 @ 22:15:25
URL: http://ainafelicialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0