jävla wow

sitter hemma hos daniel nu med han och jonte. dom spelar wow, skit kul .... idag har jag vart på torp med catrine och matilda, fast matilda stack efter en halvtimma typ. köpte en fin grå tröjja som daniel sitter å drar i nu. sen efter torp så åkte ja till okq8 å hjälpte rodd för han fått bensin stopp å hade inga pengar med sig. sen var ja med han och chrill jätte länge, ja å chrill åkte och köpte majonäs till rodd å ja fick låna hans moppe de va lite roligt. sen åkte vi til len grusplan så had eja rodds moppe så skulle ja lära mig och göra ringar. det gick rätt bra faktiskt :D fast jag tappade hans moppe haha men den klara sig bra^^ sen va vi i chrills garage en jävla stund å hade disco sen åkte ja hit å dom skulle åka runt å hitta på nått å göra men ja ville träffa min älskling :)

nu ska jag spela harpan sen lägga mig å sova eller nått puss godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0