svärdotterNs moooder



detta är min svärmor, hon ska sova över hos mig idag tihihihi
vi har nyss vart ute med hundarna, det var mörkt så vi hade pannlampor
på oss. mycket bra att ha i mörkret, STORT PLUS. vi mötte lizette å
amanda åsså tog vi en cigg de va lite soft sådär hihihihi
nu e janina å kissar bara så alla vet liksom.
förut när jag sökte på wannabe barbie hittade jag en supergullig bild
alla som e intreserade av dildosar å liknande vill nog gärna
ta sig en titt på den för dne e mkt porrig hihihih.
Jag har jätte ont i halsen,  stost MINUS :(
imorgon kommer roddan å johanna hit, vi har liksom friluftsdag
så de e typ lika med ledigt :D fast vi e här å softar å inte nån annan stans :)
hoppas robin kommer hit, gör han nog inte men man får ju hoppas :)
ÄLSKAR HAN<333333

Kommentarer
Postat av: Janina

:D :D

2009-01-28 @ 14:46:37
URL: http://paskapuhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0