pappa kom nyss hem

hörde bilen, nu e pappa här igen :)
kommer inte ihåg hur när han åkte men han var
inte borta länge denna gången, klockan är halv elva så
orkar inte gå å säga hej de får jag göra imorogn :)

tänkte bara berätta lite emr om mitt humör idag, började
skit sur eftersom mamam skrek på mig att jag skulle
vakna, blev glad senn nån gång i skolan, å var typ hyper
så alla tysta folk trodde säkert ja tatt nått för jag bara pratade,
blev grinig typ vid spanskan men de berättade jag ju.
blev glad typ när jag kom till stan å träffade kimo xD å alla andra
var rätt glad på coddan, tills jag fick höra att jag hade påsar
under ögonen. och en annan sak som vissa pratade om
som jag aldrig blir glad över....................
senn var jag väl grinig typ resten av kvällen tills jag kom hem
och då muntrade kimo upp mig rejält haha xD
och så blev jag sådär störd igen å trackade janinas bilddagbok
haha alla får kolla hennes bdb på bilden från idag där hon
har glasögon, den e svartvit tror ja.
det var roligt :D
nu e jag normal haha.. ska nog sova snart :) blir en lång dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0