mina dagar

igår så var det skola, jobbade rätt bra tror ja. å slöjden haha fast de va i förrgår, men måste bara berätta om hur otroligt duktig jag var på den :D har ju inte gått på slöjd eftersom lärarn var rätt dum i huvet å jag ahtar han :@:@:@ men nu ahr jag bytat å så gick ja dit första gången å arbetade otroöligt duktigt så var fan jätte stolt över mig själv :D aja men iallafall så igår efter skolan så var vi en stund å hängde på kampenhof som de luffare vi är :D senn åkte jag johanna roddan kimo och martin till torp, för johanna skulle ha skor. vi hittade tyvärr inga skor, men jag hittade ett par jätte snygga jeans inne på bik bok :D när jag skulle prova dom så kunde jag dock ( HAHA DOCK) inte knäppa dom... får åka dit nån dag å kolla efter större storlek. vi hittade jätte fina väskor oxå föresten! ja behöver ny väska.. iallafall så åkte vi in till stan.. öh luffade lite granna. jag köpte öl av min kära vän som åkte till lysekil :O (hatar lysekil hoppas dom dog där) men iaf senn börja kalaset :D jag jonte kimo martin vet inte om de va nån mer.. men iaf vi började gå mot solange, janian johanna å loffe dom lata jävlarna skulle ta bussen ( å rodd) när vi typ var framma börja ja bli lite på vippen å de var en skön känsla haha längesedan oxå! iallafall så blev vi utslängda ganska snabbt och då traskade vi ner til lstan igen. jutte herman var med oxå! när vi vart på mc ett jävla tag så drog alla utom ja å herman till en linus som ahde fest. jag och kimo gick hem till evert för vi skulle träffa polack. har saknat han!!!<333333 efter en stund så kunde inte vi vara kvar så evert körde upp mig å herman till dom andra hos linus. där märkte vi att kimo och martin var jäääävligt dragna haha. efter en stund gick vi hem till kimo jag martin roddan å johanna å så somnade vi efter en stund :) 

vaknade å typ bara tog de lugnt, vid halv två åkte jag hem och nu ahr jag ätit och duschat å ska typ fixa mig lite till. så sen ska vi gå på bio en massa folk. benjamin hette den, handlar om en kille som föds gammal om ja fattat rätt. den ska tydligen vara bra:)
iallafalll puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0