idag har jag

var i skolan till bilden, där blev jag otroligt förbannad på en liten tönt så gick och rökte med janian som föreslog att ja sklulle med ner til lstan. jag tackade ja och så åkte vi :) där träffade vi folk senn gick vi till coddan sen gick vi till kampen. senn gick ja å johanna och solade, kimo och rodrigo följde med:) kommer inte sola där igen, typ dubbelt så stort pris som på andra ställen :S men iaf de var trevligt. sen gick vi till stan och undrade vad vi skulle göra. senn kom vi på att vi kunde dra hem till kimo :D första gången jag var där det bvar trevligt haha:D
har vart jävligt sur hela dagen typ, blev de på grund av jävla josé som inte ville hjälp a mig å att alla skrattade åt mig fast dom var minst lika tröga själva. jävla skit skola. plus att ja inte träffat min pojkvän senn i fredags å då var de inge kul :(<33
saknar han!
å vi kommer ju inte träffas imorgon eftersom jag sk till göteborg och ta modell bilder :D med fille å catrine . jätte kul kommer d enog å bli!:D senn efter de ska jag sova hos catrine ute i skogarna^^ och senn på lördagen kommer vi vara själva i huset hela dagen å senn på kvällen ska vi till solange å röka vattenpipa å softa:D
pusshej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0