2 månader om en vecka

ööh, bajs jag har tråkigt..
ska nog gå å kolla efter mat hihi (a)
snart...
ska bara skriva klart...

ööh ska komma på nått intresant bara...

JA VET

jag älskling och dom fyra andra bajsarna
(johanna janina rodd och loffe)
ska gå på bio.
DET ÄR BESTÄMT
så ska de bli!
fast vet inte när, föhoppningsvis i helgen.

om två dagar har jag och robin,
(jag ska kalla polack för robin bara för
janina kallar loffe för emil)
då har vi varit tillsammans i åtta veckor
för dom som undrade:)
och ni som ändå är intreserade kanske
blir glada att höra att nästa måndag,
alltså om en vecka, så har vi
varit tillsammans i två månader :)

haha jag e tönt............


    hihi <33

26/11  2008 <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0