som i sommras



nu sitter ja här å väntar på middag, har nyss duschat. ska hem till catrine senn, vi ska låtsas att det är sommar. för i sommras så brukade vi vara hos henne å se på skräckfilm eller spela gh. det var jag hon nick franc hule å derre mäst. vet inte vilka av dom som kommer idag, robin lizette och gabbe ska nog dit oxå har jag hört :) aja de märker vi, jag snor nog datorn en stund för att medela det senn xD fy satan vad jag saknar sommaren. men denna sommaren kommer fan bli bättre även om förra var bäst :) förstår ni vad jag menar?
aja puss på er

Kommentarer
Postat av: afl.

jag var där ox´å ;)<3

2009-02-08 @ 00:12:03
URL: http://ainafelicialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0