alla hjärtans dag igår :)



dagen började med att jag gav mamma ett jätte gulligt alla hjärtans dag kort, som jag gjort kvällen innan. hon blev jätte glad, och jag fick en hundralapp (A). sen fixade ja mig å så sen åkte jag in till catrine. satt och spelade kort med hon staffan å louise:D efter ett väldans tag så gick vi å köpte cigg sen mötte vi derre å franc som va ute å rasta hunden :D ja å catrine gick in till stan för hon skulel träffa conny. han kom aldrig men vi träffade de andra luffarna haha <33 efter de gick catte å jag hem till derre så va vi där åsoftade. kocken gjorde pankakor, rätt goda faktiskt :D senn såg vi på lejonkungen xD anton laneby kom oxå, trevlig kille :P när filmen va slut så gick vi till staaan, där va inga alls, så gick franc å catrine hem, och vi tre fortsatte upp till linus. där va de ttrevligt, ahha alla hälde i mig sprit så blev lite snurrig haha XD blev riktigt arg på kimo -.-  han lysnar ju aldrig! och jag träffade jokke och christer där oxå, dom har ja fan saknat :D
vid tolv så började alla dra sig mot stan, och vid halv tre gick ja derre och laneby hem till derre:)
mycket lyckad alla hjärtans dag :)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0