Tar det lugnt idag


Jajamen, det här kommer vara min första lugna fredag på väldigt länge. (Och det känns faktiskt rätt lugnt)

Först inatt så sov jag cirka tio timmar, skööönt :D Sen i skolan så hade vi bara två lektioner, engelska och matte. Efter skolan så gick jag till Sportlife, tänkte använda mitt dagskort jag fick från idrotsläraren :) Så jag tog och solade lite och sen tog jag en vatten masage :D Jätte skönt var det.

När jag var klar där kom Daniel och hämtade mig, vi åkte hem hit så jag fick ta mig en dusch och sen åkte vi och hämtade Rasmus som ska vara med oss idag :) Han ska även sova här.

Vi har vart på Willys och köpt lite godis och sånt, taco grejer med som vi tänkte ha sen.
Blir kanske bio med men får se på det, Daniel ska tattuera sig så vi kanske inte hinner med det. :/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0