Taggad :D



Är grymt taggad till en massa saker jusst nu!

Onsdag - Daniel fyller 20 och jag får ge han min present som jag tror han kommer bli jätte glad över! + Daniel får köpa från systemet;)

Fredag- Fira Daniels födelsedag, PARTY as hell!

Julafton - Ge och få presenter

Nyår - Fira i fjällen!!!!!!!!


Mycket att se fram emot nu det närmsta :D Mest längtar jag till Fjällen nu faktiskt! Så kul de kommer bli å åka skidor, det var så länge sedan. Och bara dricka och ha det trevligt med gott sällskap! Skit taggad är jag :D:D:D Vill åka nu!!


Annars, idag så har jag suttit och spelat Sims i några timmar, och sedan vart på New moon. Efter filmen åkte vi och hämtade Chrill, upp till garaget sen till MC på torp. Satt där å köta i två timmar typ, sen drog vi hem hit igen :)



Även om nog alla redan sett filmen så tänkte jag dra lite om vad jag tyckte :)
Bra var den, rätt seg och blev så sur han Edward å på henne med och slutet var ju sådär. Man kan ju inte sluta filmen precis i när han friat -.-
Men bra ändå och jag grät faktiskt en del tårar



Kommentarer
Postat av: Lasse

glöm inte att det är fest både fredag och lördag :) <33333

2009-12-15 @ 00:09:02
URL: http://lasselarsson.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0