SNÖ



Vaknad för cirkus en timma sedan. Trött som ett as men såg på klockan att jag fick nog gå upp om jag skulle hinna till skolan. Så jag gick upp satte på mig kläder var på toaletten sminkade mig och plattade håret, åt till och med frukost! Men sen när jag gjort allt det och nästan precis ska gå till bussen så går jag inte på skolans sida och ser att idrotten var inställd. Eller inställd och inställd, man fick gå dit om man ville. Och det har jag väl sådär stor lust med när man hellre kan va hemma nu till ett när nästa lektion börjar.
Fast sen så är ju grejen nu då att jag blivit helt pigg så tror inte jag kan somna om. Ska nog spela sims :D

Det har kommit snö!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0