Sims sims sims



Hellu :)
Idag efter engelskan så gick jag och Catrine hem till henne. Vi satt å tjötade och spelade super mario. Efter ett tag kom jag på att jag inte tagit med mig väskan från skolan, att den fortfarande låg i skåpet! Blev jätte sur eftersom jag jämt går runt å bär på den men eftersom ja haft så ont i axlarna så lämnade jag den i skåpet. Men är ju jämt så, behöver man nått så har man inte med sig det, annas går man bara runt å bär på skiten i onödan! -.-

Iaf så åkte jag och Daniel och hämtade den, sedan raka vägen hem til lhan och sedan dess har vi suttit och spelat sims! Fyfasen vad jag saknat de spelet! underbart är de:D

Nu ska vi hem till hans föräldrar och äta :) vi hörs sen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0