Min dag



Vaknade upp vid elva tiden idag. Trött och lite bakis.
Efter en stund när Daniel med hade vaknat så åkte vi upp till Sommarhemmet för att hälsa på lite :)
Gud så tyst och lugnt det var först:O kändes jätte tråkgit xD. Men lite senare när ja pratat lite med min älskade Helene ♥ så förstod jag ju att det kanske inte är så lugnt där uppe haha :P men lite tråkigt har dom nog utan alla oss nior ^^
I alla fall, efter vi vart där ett tag åkte vi, jag Daniel och Arlind som vi tog med oss. Ner till ica och köpte lite mat. Sen åkte vi hem till Daniel där vi bara tog det lugnt. Jag fick diskat en del oxå.
Kollade på en massa konstiga videos på utomjordingar och djur. Det är lite läskigt ändå .. Tror faktiskt att det finns aliens och sånt, annars tror jag inte folk hade envisats så mycket med att bevisa de. Eller a förstår ni hur jag menar? De är ju så himla många som säger sig verkligen sett aliens mm. Men a, vissa saker får man väl aldrig reda på om det är sant eller inte...

Vid halv fyra gick jag till bussen och åkte hem. Har ätit lite mat och nu sitter jag här :) Ska gå och lägga mig väldigt tidigt idag har jag tänkt, typ åtta. Får se hur det går med det. Men får ni inget mer inlägg så vet ni att jag sover ♥




Rätt härlig bild va?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0