Min älskling blir 20 år idag!


Hejhej!
Sitter i skolan nu, kom precis i tid stressade som satan och är väldigt trött.
Och nu säger Marcus att vi inte har något att göra fram till lunch. Jag blev sur på han
för jag tycker inte att man ska behöva stressa upp till skolan om man nu ändå inte
har något att jobba med i den:S  Då kunde vi fan fått sovmorgon!!!

I alla fall, anledningen till att jag är trött är att det blev att sitta uppe och se tre filmer.
Haha vid 00.00 pussade jag grattis på Daniel och han fick öppna sin present av mig :)
Tre foton på oss när vi pussas har jag skrivit ut och köpt ramar till det :)
Är rät nöjd med det, och tror allt att han blev glad :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0