Jag har sjuka drömmar



1. Jag gick i en jätte stor HM butik. Med min familj och en annan familj. Så var det en stor ful tjej där (hon går på skolan) och så tittade jag på henne då sa hon nått i stil med " vafan kollar du på ska du ha stryk eller" så sa jag att de ville jag inte sen sprang jag till pappa.


2. Detta drömde jag inatt. Jag gick med massa människor, vi var påväg till fängelset. Jag och en till hamnade på andra sidan ett staket. Han som ledde oss (fångvaktaren) skratade och sa att vi skulle bli stekta. Jag fattade direkt och flög över staketet, fick lite stötar men jag klarade mig. Såg deremot hur min kamrat blev stekt av den elektriska stöten.
Vi fortsatte mot fängelset, men då började jag fly. Jag sprang och fångvaktaren sprang efter och sköt efter mig med pistol. Jag kom undan och var nu uppe på ett högt berg. Då var det någon jag pratade med i telefon eller nått och så såg jag en annan fångvaktare komma där. Han hörde mig eftersom jag pratade i telefon. Jag typ sparkade han i huvet så han ramlade ner för stupet. Han dog och jag såg hur hjärnan splashades. Då vaknade jag.
(den andre fångvaktaren kände jag igen, tror han var med i en TV serie som jag såg tidigare under kvällen)

Haha någon som vet vad dessa drömmar betyder?

Janina?



Kommentarer
Postat av: LIVIS

HAHAHA sjuka drömmar!!!... blabla "så var det en stor ful tjej där (hon går på skolan)" blabla. HAHAHAAHAHAH tycker du jag är så tjock & ful, baby? :(

2009-12-10 @ 19:45:31
URL: http://livis.iblogger.se
Postat av: Janina

Att drömma om en butik kan betyda att alla livets möjligheter finns där. Ju större butik, desto större är möjligheterna att hitta det man söker. Kommer du ihåg något mer i butiken du la märke till? Mer än den fula tjejen? :p



Berg kan typ förknippas med kvinnokroppen å shit.

Det med att du drömde att du såg honom dö, kan tyda på att du ska avbryta ett arbete som du inte får bra betalt i, eller avbryta en relation som inte fungerar så bra. Kan va mellan dig och vem som helst inprincip.



Försök minnas vem du pratade med i telefon. Försökte du ringa 112 tex, så kan det tyda på att du ropar på hjälp i ditt inre.



Hoppas du fick lite svar på drömmen ;) Kan inte komma fram till vad det andra betyder som du drömde om.

<3

2009-12-13 @ 18:45:36
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0