Hem och klä julgran


Godmorgon!
Det får man inte säga när klockan är halv tre.. men jag vaknade
faktiskt för bara en liten stund sedan. Daniel och Jonte sover fortfarande,
dom somnade vällvid sju typ så dom kommer ju sova hela dagen.

Känner mig lite sjuk, eller iaf lite konstig i halsen och förkyld i ena näsborren.
Min syster är jätte sjuk, och Daniel har vart lite sjuk han med så jag kommer
säkert med att bli det. De suger:O
Ska nog ringa och kolla med mamma hur vi ska göra sen, för vi ska
nämlign klä julgranen idag:D Min familj brukar alltid göra det dagen
innan julafton men så skulle vi tydligen inte göra iår.

Pingback

Kommentarer
Postat av: Lasse

10 halv 11 somna ja

2009-12-22 @ 16:22:33
URL: http://lasselarsson.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0