Dagen


Idag så vaknade jag vid runt 1. Kämpade och fick upp Daniel med efter en stund.
Så drog vi och fixa lite grejer, var ett fel på bilen hade kommit in snö i däcket på
nått jävla vänster så bilen skakade. Men det fixades som sagt. Efter det tog vi
Partaj och köpte en julklapp till min kära vän Catrine. Ringt hon tusen gr idag men
hon svarar fan inte -.- Ska de va så så kan hon få sin present nån annan dag!
Iaf så efter jag fixat den sista julklappen till henne så åkte vi till torp och sen till
Daniel igen bara för att slänga in tvätten och sen upp till hans föräldrar. Fick lite mat
plus det fina halsbandet♥ Efter en stund körde Daniel hem mig hit och nu sitter jag här.
Trodde pappa skulle se på film med mig men han stack :O värsta dissen.. :(



Bilden är inte från idag. Idag är jag hur sleten som helst och ser ut som en fågelskrämma.
Blitt mera förkyld nu med:( Hoppas inte jag blir sjukare!


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) med mig är det prima ;)

God jul! :)



Kram

2009-12-23 @ 21:29:15
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0