Borde kanske sova?


Lisa har vart här rätt länge, Daniel lagade mat till oss. Makaroner och kött! Jätte gott var de :)
Vi såg även på den nya american pie filmen, den var rätt bra tycker jag :) Dom filmena är så roliga!

Vi körde hem Lisa för typ två timmar sedan, efter det så åkte vi och hämtade Doughboy och nu sitter vi här och softilerar ;) Haha har spelat super mario hela dagen, och fyfasen vad förbannad jag blir på det spelet -.- Hatar skölpaddorna!

Hmm, nu är klockan tio över ett, och jag borde faktiskt sova.. Men är inte så trött faktiskt. Har ju sovmorgon till elva imorgon med så behöver ju inte tänka på att man ska upp tidigt till skolan iaf :)

Kommentarer
Postat av: Janina

Svar: Suck.. Så då måste jag alltså ta den en gång till nu för att vara helt imun? :p

2009-12-07 @ 15:33:56
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0