God morgon!

idag e ja sådär superfrääsh fan :D hehe...
ne men ja vaknade för en studn sen, eller a hade vaknat typ tio gr på en timma men tyckte att nu går ja upp. daniel ligger fortfarande å sover, söt som han e :)
igår hade vi skit kul :D tycker iallafall jag, och bilder kommer så fort ja får lagt in dom på min data. föresten tror jag att ja glömde den hos robert.. får kolla de, annars kommer de väl sen nån gång ändå :D
idaaag, ska ja sova här igen. eftersom vi ska göra en grej imorgon.. :( men måste hem till mig och hämta min dator å lite andra kläder å så, undrar hur vi ska lösa de:/.. jaja nu ska jag göra något annat, lägga mig brevid älsklingen å gosa lite tror ja! ;) vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0