svenska


blä jag orkar inte. hur fan ska de gå sen, e så himlans lat haha xD ligger fan bara å degar när ja e hemma.. måste göra lite skolarbete serrrrru. ska ha mvg i svenska har jag bestämt ;D så bäst att jag sätter igång med den jävla william shakespeare nu... sen e de en jävla hälsodag bok jag ska göra. skriva up allt nyttigt man haft för sig varje dag.. hmm typ " de nyttiga jag gjorde idag var att ... äta en liten bit gurka." och den motion jag fick var "när jag sprang till bussen, elle rnär jag kickade igång moppen." så e det.... fast ska nog hitta på nått om att jag vart ute å joggat eller nått.. man skulle prova en ny aktivitet xD och förutom dom grejerna ska jag göra ett arbete i son. mycket viktigt att det blir bra, han sätte rtyp betyget efter hur de blir.. å jag ahr knappt börjat -.- ... jaja e man smart så e man xd

fan ja e trööööööööööööött..


föresten så ska janina flytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0