när man försöker vara duktig oxå :O

idag skyndade jag mig till ksolan, han inte med å duscha eller nånting. åsså när ja väl kommer dit så e fan hela klassen på klättring! jävla skit :( så jag hjälpte helene med några kuvär å så, vi som gjorde de skulle få en belöning haha känn på den ni! sen hade jag liksom ledigt fram till ett å då skulle aj ah so sen hemkunskapsprov, så jag sket i det och åkte hem till larsson istället :) haha vi såg på emil i lönneberga. skulle egentligen följt med när han skulle tattuera sig, men sen fick jag inte de för han trodd ehan skulle svimma å då skulle de va pinsamt -.- eller nått -.- så jag åkte hem, nu ska jag snart sova sen duscha :D




det är något med dig som gör att jag måste berätta vad jag tycker och känner om allt. kan bara inte ta det som det kommer när det gäller dig.. och även när jag inte har en jävla aning om vad jag känner eller vill, så ska jag ändå prata om det. inte konstigt att allt går åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0