duktigt!



nyss vart ute med hundarna! det var fan längesen. gick ganska långt och är rätt stolt över mig själv :D en annan sak jag gjort som jag är väldigt stolt över är att jag hade nationella den muntliga delen i engelska förut, och fick MVG på de!! :D grymt som fan B) ska snart duscha.. sen blir det typ tv hela kvällen, skulle egentligen lägga mig jätte tidigt, men ikväll e de desperate housewives på tv och det får man inte missa! jag har träningsverk... tänkte förut vad fan det kan vara, är typ innersidan av låren å benen... haha jag kom på vad de e tror jag haha xD en sak jag gjort några gr på den veckan :D bästa slags träning iaf ;) nä nus ka jag in i duschen :D puss heeeeeej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0