näst sista dagen

idag var det näst sista dagen innan jullovet!
imorgon är det slut på skiten för ett tag :D
gött somfan ska de bli, att få slippa alla idioter
ett tag. synd bara att den bästa som finns på skolan
ksk slutar, våran älskade helene :(
fyfan asså..
jaja inte mkt man kan göra :/
iallafall, idag var jag först i skolan, softa lektioner
som det alltid är sista veckan, slutade två eftersom
slöjden n u är bannlyst -.-
men jag väntade ändå på mina flickor, sen åkte vi mot stan.
fast jag å catrine gick av hos henne,
var där å såg på disney chanel och nån annan film
och åt spagetti :D
senn skulle catrine å matilda till torp, så jag stack till stan
och var med kimo. efter ett tag kom martin, senn polack
herman roddan och hisham. vi gjorde ingenting haha xd
gick till fyrkanten efter ett tag senn åkte jag hem

jag har så intresant liv haha.
men skulle inte vilja byta så det så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0