helgen

jag sitter här i soffan, ser på film och är typ helt död.
har nyss ätit, de va fan gött. inte ätit senn lördagens frukost
hemma hos catrine. jag och matilda sov där :)
fredagen var störd, alla vi gjorde olika grejer, jag roddan
kimo martin och polack åkte ut på MOPPE
till sunningen från kampenhof. jäävligt kallt och halt.
när vi kommer dit, så ska typ alla dra så ah vi var väl rätt sura
allihopa.. förlåt för att jag tvingade med er xD. iallafall
jag fick  vodka och så åkte vi bil in till stan.  var med roddan
polack jim och chrill i garaget. sen vid tolv gick jag till stan och
träffade catrine och sen matilda så gick vi hem till catrine å sov.


igår, lördag, så åkte jag och catrine ut till torp. jag köpte present
till mamma och pappa och maria. skulle egentligen köpt till
lilla catrine med men det blev krångligt eftersom hon var med.
haha så jag och kimo ska åka ut imorgon :D
iallafall sen åkte jag å catrine hem till henne å softade senn när
vi skulle dra till stan och köpa lampor åt staffan så blev det att jag
stannade där och sen gick jag till evert. jag polack janina
roddan och hallberg sov där. det var kul vi badade bastu lite xD
vid tio blev man väckt och senn fick vi gå, jag gick till catrine,
sov där i typ två timmar tror jag senn kom mamma och hämtade mig
och nu sitter jag här :)


robin carlsson jag älskar dig <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0