dagen innan julafton

dagen innan julafton är det idag .
igår satt jag hemma hela dagen och hade jävligt tråkigt och bara väntade på min otroligt sega pappa. sen när han väl kom åkte jag in till catrine, så gick vi och träffade derre och jokke. gick hem till derre å softa lite. sen skulle vi då köpa chips till hans mamma, så gick igenom varända jävla affär på hela kungsgatan men inga hade dom förutom willys då.
sen iallafall drog vi till solange. där var de fest :) kul som fan <333 särskilt jag å catrine, ahde jäävligt kul, har aldrig vart så att vi båda vart gött fulla samtidigt xd . aja efter ett tag så blev de typ att alla skulle dra. så jag catrine christopher och christopher (haha kommer ihåg att de inte va ff xD) gick ner till stan. där köpte jag en glass som jag välte ut :/ iaf sen gick vi uppåt igen, hae tänkt å gå till solange, men först fastnade vi vid coddan å satt där med massa typer xD sen började vi gå mot henne igen å då mötte vi derre å jokke som sa att nu var det slut på rikigt. så då gick vi ner till stan igen. satt där typ å jag kommer inte ihåg vad som hände då riktigt..men vi gick iaf hem efter ett tag. kommer ihåg att jag blev lite nere där på slutet men.... annars helt lyckad kväll :D
jag fick sova på golvet för catrine tkr att jag knör -.- men mitt i natten gick hon på toa och då såg jag min chans  (6)
haha iallafall så vaknade vi å var riktigt blää. så gick och köpte cigg å sen mjök xD var hemme hos henne tills matilda kom sen drog vi till stan å så köte jag present sen gick vi å solade. jag brände mig jätte mycket och det är jätte jobbigt och jag är rosa :'(
iaf sen åt vi pommes å pizza med Staffan å Lollo :D
mkt trevligt. nu e jag hemma och har riktigt bajs tråkigt. får tillock med ont i rumpan när jag sitter -.-

jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0