Bra söndag

Denna söndagen har jag gjort mer än vad jag gjort på kanske ett års söndagar. Liksom söndag e en seg dag för mig, där man är helt död och inte gör någonting. Visserligen var jag helt död när jag vaknade. Kan ju säga att natten var något av det värsta jag vart med om, tänker inte gå in på detaljer här men den var inte kul i alla fall... Men men, när jag vaknade var det alvedon och frukost sen åka upp till felicias nya hus för att hjälpa till lite där. Skit fint är det nu! Pappa kom med HDn och hämtade mig lite senare och då åkte vi till en resturang och käkade. Trevligt att vara bara med pappa, vi brukar ju aldrig liksom umgås annars. Men nu är ju mamma och maria bort så då har vi två tid :D Ialla fall, när vi käkat klart drog vi vidare till farmor och farfar. Där blev vi bjudna på fika :) Sen åkte vi hem och jag tog mig en dusch.

Kvällen igår var föresten rolig! var med en gammal vän jag inte sett på skit länge! kul var det, synd bara att de blev lite jobbigt sen men men... Nu tror jag snart att jag ska gå och lägga mig. Har ätit för mycket chips och pappa ser på hockey så det är nog lika bra.




Måste även säga grattis till min bästa vovvsing som fyller år idag. sex eller sju år är han nu! är inte säker.. I vilket fall så är du min älskling och jag är jätte stolt över dig!!! Kommer ihåg dagen då jag fick dig, tror aldrig att jag blivit så glad! Hade önskat mig en hund sen jag lärde mig att prata, det var min önskan som gick i uppfyllelse när du kom. Och allt vi gått igenom, du är så fin min lilla älskling, verkligen människans bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: Thea

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 20:46:15
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0