uddevalla <3

Är hemma nu, vart hos conny hela kvällen :) Fast så ringde mamma vid åtta och sa att hon ville jag skulle hem för hon aldrig ser mig längre :O Så jag körde hem daniel och åkte hem, fyfan vad kallt det var att köra! :O Stannade vid vattnet och tog kort in mot stan, och på uddevallabron. Seriöst den som inte tycker att uddevalla är fint kan fan slänga sig i väggen, för det är den finaste jävla staden som finns! Ska lägga in korten sen på den andra datorn och lägga upp dom om jag hinner. Fattar inte hur man gör det på denna datorn (skolans). Såg en orm också, när jag nästan var hemma, tror jag körde över den :/

På fredag så blir det att åka till liseberg med Daniel Robban Johanna Håkan och några fler. Vi ska se på Håkan Hellström ^^ Riktigt varför vet ja inte, tycker inte han är bra, vet knappt vad han gör för musik. Men är väll bara en anledning till att hitta på nått å supa å ha kul :D
Ska ni dit?


Nu ska jag göra lite spaggeti eller makaroner (älska pasta!) och ta lite av mammas köttbullar^^
Men vi hörs senare, är ju som sagt hemma nu och har då inte så mycket mer att göra än att sitta vi datorn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0