sötnos nr2

Daniel är ju självklart nummer 1, men här är älsklingen som ger mig kyssar och är överlycklig bara för att jag kommer innanför dörren!  :)







Och måste bara säga att det är sjukt hur nära jag och daniel är varandra. Vi har vart med varandra hela dagen idag och nästan hela igår hela i förrgår. Vi är jämt med varandra men tröttnar aldrig. Där i mot känns det sjukt tomt när han inte är här, eller när man ska sova och det inte finns någon att kramas med..
Tur att jag har min pluto då ;)



Nu ska jag borsta tänder och ta bort smink. Sen ska jag gå upp på mitt rum och så ska jag lägga ut alla olika headers som jag gjort och så får ni vara med och välja en, är som sagt trött på denna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0